MEKO publicerar årsredovisningen för 2022

05 april 2023 10:00

MEKOs årsredovisning för 2022 publiceras idag i pdf-format och i European Single Electronic Format (ESEF) på företagets hemsida www.meko.com och biläggs även till detta pressmeddelande. Årsredovisningen inkluderar MEKOs hållbarhetsredovisning samt rapportering i enlighet med EU:s taxonomiförordning, ett ramverk etablerat för att underlätta hållbara investeringar.

Årsredovisningen i tryckt format distribueras i slutet av april 2023 till de aktieägare som meddelat att de önskar erhålla redovisningen.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Åsa Källenius, CFO, MEKO
Telefon: +46 (0)8 464 00 20
E-mail: asa.kallenius@meko.com

Anders Oxelström, Kommunikationsdirektör, MEKO
Phone: +46 (0)8 464 00 20
E-mail: anders.oxelstrom@meko.com

Denna information är sådan information som MEKO AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 5 april 2023 kl 10:00 CET. Detta pressmeddelande publiceras på svenska och engelska. Den svenska versionen representerar originalversionen och har översatts till engelska.

Åk till toppen